Alle lezers van Filantropius aangename kerstdagen toegewenst

vic017

12 reacties to “Alle lezers van Filantropius aangename kerstdagen toegewenst”

  1. Zalig kerstfeest!

    Ik zend jelui ‘virtueel’ een traditioneel stukje Büche de Noël, zelfgemaakt met de onvolprezen hulp van mijn oudste zoon!!!

    http://food.ninemsn.com.au/recipes/ichocolate/8299928/chocolate-and-grand-marnier-b-ucirc-che-de-no-euml-l

  2. Voor het nieuwe geschiedenisschrijvende jaar 2014, wens ik u, Filantropius en respondenten een goede gezondheid en welstand toe, opdat uw verwachtingen zullen uitkomen.

    In memoriam 2013 van de ons plots ontvallen Piet Klont het “ware” Kerstverhaal:

    http://www.vrijechroniqueurs.nl/het-nakend-einde-een-kerstvertelling-voor-bij-de-openhaard/

    Dank u, P.A. Stichte, hoewel we er toen helaas slechts virtueel mochten zijn bij “onze clown” die zoveel harten opende op diverse blogs……..!

  3. Een Selamat Hari Natal dan Tahun Baru
    voor mijn voormalige Stadgenâut de Stadt der Aujevâhs

  4. Gezegende Kerstdagen samen met Filantropin
    en familie, Filantroop.

    Ik heb genoten van je artikelen, zelden gereageerd
    omdat alles al door jou geschreven werd.

    Alle goeds voor het nieuwe jaar, vooral een
    goede gezondheid.

  5. Ook fijne kerstdagen en alle goeds voor 2014, allemaal! Ik reageer niet veel, maar lees dagelijks uw fijne blog, beste Filantropius. Vrijwel altijd met volle instemming! Bedankt en petje af voor uw rake pen.

  6. Ook ik wil me graag aansluiten bij de andere reageerders; Filantroop en alle schrijvers en reageerders Hele Fijne Feestdagen en een Goed Uiteinde toegewenst.
    Filantroop bedankt voor vele mooie artikelen en dat u er nog maar vele zal mogen schrijven het komende jaar.

  7. Zalig kerstfeest, prettige kerstdagen, voor ieder het zijne in het bijzonder filantroop, die ik zeer waardeer.

  8. Allen een gezellige harmonieuze Kerst en een goed en gezond 2014 toegewenst !
    Filantroop, dank voor alle mooie e/o rake artikelen.

  9. Allen een goed 2014 toegewenst . Filantroop bedankt voor de van leer trenkende artikelen.

  10. Falantropius: Noflike Krystadgen en Folle lok en seine yn 2014!

    Hartelijk dank voor uw vrijwel dagelijkse oppepper om de dag door te komen!

  11. Bedankt voor de vriendelijke woorden. Ze zullen mij zonder twijfel inspireren in het schrijven op Filantropius. Bemoedigend hierin is het feit dat het aantal lezers groeiende is.

    Ook de lezers komt lof toe, gezien de reacties die inhoudelijk zijn en gespeend van agressieve toon, de toets der kritiek doorstaan kunnen.

    Met vriendelijk groet,

    Filantroop

  12. Beetje laat voor een kerstgroet, maar ik wil jou en filantropin toch wel de beste wensen via dit zinnetje voor 2014 sturen. Moge alles naar wens gaan en sante.

Geef een reactie

