In memoriam Naftali, Gilad en Eyal

Eyal Yifrah, Gilad Shaar, Naftali FraenkelIn memoriam Naftali Frenkel (16),  Gilad Shaar(16),  en Eyal Yifrach (19).

Ons medeleven met hun families met dit verschrikkelijke verlies.

Tags:

5 reacties to “In memoriam Naftali, Gilad en Eyal”

  1. Niet de enorme islamitische haat tegen Joden, maar de Joodse haat tegen Palestijnen baart de NOS grote zorgen:

    http://nos.nl/artikel/668882-enorme-haat-tegen-palestijnen.html

  2. Geen woorden…

  3. De moord op de drie Joodse tieners houdt mij erg bezig.
    Verschrikkelijk voor hun ouders, familie en vrienden.
    Hun dood zal door de Israëli gewroken worden, daar kunnen
    wij zeker van zijn.

    Ook mijn medeleven met de families van Naftali, Gilad en Eyal.

  4. Sinds het bericht over de brutale executie van de drie Joodse studenten probeer ik mijn gedachten te verzamelen. Zo afschuwelijk en weerzinwekkend.
    Door de koran gelegitimeerd en vanuit Nederland gesubsidieerde moordenaars.

    Mijn oprechte deelneming aan de families.

  5. Vreselijk voor deze families. Helemaal eens met Aegolius.

Geef een reactie

